Сістэма электроннага спагнання платы за праезд у Республіцы Беларусь

Інфалінія: +375 172 798-798; e-mail: info@beltoll.by

Згодна з п. 69 Палажэння "Аб парадку збірання платы за праезд транспартных сродкаў па платных аўтамабільных дарогах Рэспублікі Беларусь", зацверджанага Пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь 2013/04/30 № 340 ўсе спрэчкі ў сувязі з карыстаннем платнай дарогай, налічэннем і спагнаннем платы за праезд, у тым ліку платы ў павялічаным памеры, вырашаюцца шляхам напрамкі прэтэнзій.

Згодна з п. 76-78 Палажэння прэтэнзіі ў сувязі з налічэннем і спагнаннем платы ў павялічаным памеры прад'яўляюцца ў Транспартную інспекцыю Міністэрства транспарту і камунікацый Рэспублікі Беларусь (220088, г. Мінск, вул. Смаленская, 15 - 717) паштовым адпраўленнем з паведамленнем.

Пры запаўненні формы прэтэнзіі неабходна ўказаць наступную інфармацыю (УЗОР):

Claim-form 

Спампаваць форму для запаўнення прэтэнзіі.


Звяртаем Вашу ўвагу, што пры падачы прэтэнзіі па налічэнні і збірання платы ў павялічаным памеры неабходна прадаставіць копіі наступных дакументаў:

  1. Акт парушэння парадку аплаты за праезд транспартных сродкаў (складаецца і выдаецца Транспартнай інспекцыяй);
  2. Дадатак да акта аб парушэнні;
  3. Дакумент, які пацвярджае факт аплаты праезду ў павялічаным памеры (пры яго наяўнасці).

Згодна з п. 70, 74-75 Палажэння, прэтэнзіі ў сувязі з налічэннем і спагнаннем платы за праезд прад'яўляюцца ў дзяржаўную ўстанову "Белаўтастрада" (220073, г. Мінск, зав. 4-ы Загарадны, 58а).

Згодна з пунктам 1 артыкула 12 Закона РБ "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб» № 300-3 ад 18.07.2011 звароты выкладаюцца на беларускай або рускай мове. Згодна з Артыкулам 18 пісьмовыя адказы на пісьмовыя звароты выкладаюцца на мове звароту.

Для аператыўнага прыёму і разгляду прэтэнзій і заяў карыстальнікаў платных дарог у сувязі з налічэннем і спагнаннем платы за праезд, у тым ліку платы ў павялічаным памеры, арганізавана рабочая група ў складзе прадстаўнікоў ДУ «Транспартная інспекцыя», ДУ «Белаўтастрада» і ЗТАА «Капш Тэлематык Сервісіз».

Акрамя паштовага адпраўлення, прэтэнзіі можна падаць асабіста па адрасе:

  • г. Мінск, вул. Брыкета, 31. Графік прыёму: кругласутачна.

Інфармуем вас аб тым, што адбыліся змяненні ў парадку падачыэлектронных прэтэнзій, звязаных з функцыянаваннем сістэмы BelToll. А менавіта з  16 жніўня 2017 года спыніўся прыём зваротаў на электронны адрасГэты адрас электроннай пошты абаронены ад спам-ботаў. У вас павінен быць уключаны JavaScript для прагляду.. Для падачы прэтэнзій у электронным фармацекарыстальнікам неабходна прайсціаўтарызацыю на сайцеwww.beltoll.byу раздзеле «Карыстальніку / Зваротная сувязь», запоўніўшы неабходныя палі:

  1. Адрас электроннай пошты.
  2. Праверачны код (сімвалы на малюнку).

Пасля таго як з’явіцца паведамленне абпаспяховай аўтарызацыі, на пазначаны электронны адрас Карыстальніка прыйдзе спасылка для запаўнення Формы звароту.

Іншыя спосабы падачы прэтэнзій (асабістая падачазваротаў у ДУ «Транспартная інспекцыя», у пунктах абслугоўвання кліентаў сістэмы BelToll, а таксама паштовым адпраўленнем на адрасДУ «Белаўтастрада» і ДУ «Транспартная інспекцыя») працягваюць дзейнічаць без змяненняў.


Нагадваем, што згодна з п. 81 Палажэння у выпадку задавальнення прэтэнзій у сувязі з налічэннем і спагнаннем платы за праезд па платных дарогах грашовыя сродкі, якія падлягаюць вяртанню, пералічваюцца асобе, якая ажыццявіла плату за праезд, тым спосабам, якім была здзейснена аплата па рэквізітах плацельшчыка, названым ім пры ўнясенні платы за праезд, калі іншы спосаб вяртання не прадугледжаны аператарам*».

* Аператар – ЗТАА «Капш Тэлематык Сервісіз».