Пытанні па асабістым кабінеце

У тым выпадку, калі Ваш уліковы запіс заблакіраваны з-за няўдалых спроб аўтарызацыі, Вам трэба звярнуцца па тэлефоне Інфалініі: +375 172 798-798 або па электроннай пошцеinfo@beltoll.by, дзе спецыялісты дапамогуць аднавіць Ваш лагін і пароль для ўваходу ў Асабісты кабінет.

Не. Падчас рэгістрацыі транспартнага сродку ў сістэме электроннага збору платы за праезд пры заключэнні Дагавора карыстання платнай дарогай кожнамукарыстальніку прысвойваецца пэўны ідэнтыфікацыйны нумар кліента – ІД кліента. Для аднаго ІД кліента ствараецца адзін персанальны Асабісты кабінет.У адзін Асабісты кабінет можна дадаць неабмежаваную колькасць Дагавораў карыстання платнай дарогай, аформленых на аднаго і таго ж карыстальніка (прыватная або юрыдычная асоба). Для гэтага трэба падчас заключэння кожнага новага Дагавора карыстання платнай дарогай на пункце абслугоўвання да афармлення дакументаў назваць супрацоўніку Ваш бягучы ІД кліента.

Так, агульны час працы ў Асабістым кабінеце абмежаваны 15 хвілінамі. Пры гэтым, калі на працягу 10 хвілін пасля аўтарызацыі Вы не зробіце ніякіх дзеянняў, сеанс працы будзе завершаны датэрмінова.

У Асабістым кабінеце карыстальнік можа ўбачыць парушэнні, калі транспартны сродак зарэгістраваны ў Рэспубліцы Беларусь (BY). Пры наяўнасці парушэння яно з'явіцца ў Асабістым кабінеце на працягу 24 гадзін. Інфармацыя пра парушэнне можа захоўвацца ў сістэме 36 месяцаў. Пасля аплаты парушэння інфармацыя ў Асабістым кабінеце абновіцца на працягу 24 гадзін.

Калі дагавор з'яўляецца папярэдне актыўным (г.зн. Вы яшчэ не атрымалі УЭА і не падпісалі дагавор на абслугоўванне ў сістэмеBelToll), Вы мажаце адрэдагаваць кантактныя даныя, даныя кліента, інфармацыю па рахунку (нумар ТС, клас ТС, краіна рэгістрацыі). Калі дагавор актыўны (Вы атрымалі УЭА і падпісалі дагавор на абслугоўванне ў сістэмеBelToll), можна адрэдагаваць толькі кантактныя даныя ў дагаворы.

Так, Вы заўсёды можаце змяніць Вашы ўліковыя даныя ў адпаведным раздзеле ў Асабістым кабінеце самастойна. У тым выпадку, калі пасля змянення Вашых уліковых даных Вы паспрабуеце зайсці ў Асабісты кабінет з папярэднімі лагінам і паролем, Ваш уліковы запіс будзе часова заблакіраваны пасля 3 няўдалых спроб аўтарызацыі.

Так, у тым выпадку, калі падчас аўтарызацыі ў Асабістым кабінеце Вы пераключыце мову адлюстравання інфармацыі на любую, адрозную ад рускай, код бяспекі (captcha) будзе таксама адлюстроўвацца на выбранай Вамі мове.

Так, у тым выпадку, калі падчас аўтарызацыі ў Асабістым кабінеце Вы пераключыце мову адлюстравання інфармацыі на любую, адрозную ад рускай, у Асабістым кабінеце будзе выкарыстоўвацца выбраная Вамі мова.

У адпаведнасці з пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь №340, карыстальніку шляхам персаналізаванага доступу да афіцыяльнага сайта даецца права азнаёміцца з інфармацыяй аб плаце за праезд па платнай дарозе, а таксама аб зафіксаваных парушэннях і іх тыпах (неаплата і (або) няпоўная аплата), за якія плата ў павялічаным памеры не ўнесена.

Мэта адлюстравання ў Асабістым кабінеце гэтай інфармацыі – аператыўна апавясціць карыстальніка аб магчымых парушэннях правіл карыстання платнымі аўтамабільнымі дарогамі і даць магчымасць ажыццявіць меры па недапушчэнні паўтарэння падобных парушэнняў. Таму інфармацыя аб актуальных парушэннях адлюстроўваецца ў Асабістым кабінеце адразу пасля фіксацыі парушэння сродкамі ЕТС-Сістэмы.

Тым не менш пасля фіксацыі парушэння ў ЕТС-Сістэме інфармацыя аб парушэнні праходзіць шэраг дадатковых стадый да захавання ў базах даных Транспартнай інспекцыі, што можа заняць некаторы час.

Інфармацыя аб зафіксаваным ЕТС-Сістэмай парушэнні аператыўна адлюстроўваецца ў Асабістым кабінеце афіцыяльнага сайта з мэтай апавясціць карыстальніка аб магчымых парушэннях правіл карыстання платнымі аўтамабільнымі дарогамі і даць магчымасць ажыццявіць меры по недапушчэнні паўтарэння падобных парушэнняў. Калі інфармацыя аб парушэнні на наступных стадыях праверкі не пацвярджаецца, такое парушэнне выдаляецца з Асабістага кабінета аўтаматычна. Гэта значыць, што парушэння няма. Плата ў павялічаным памеры ўносіцца толькі на аснове Акта парушэння, складзенага ўпаўнаважанай службовай асобай Транспартнай інспекцыі. Да Акта парушэння далучаецца квітанцыя з указаннем сумы платы ў павялічаным памеры. Такім чынам, падаць прэтэнзію ў сувязі з налічэннем і спагнаннем платы ў павялічаным памеры можна толькі пасля падпісання службовай асобай Транспартнай інспекцыі адпаведнага Акта парушэння.

Пасля атрымання лагіна і пароля па электроннай пошце Вам неабходна прайсці аўтарызацыю ў адпаведным раздзеле на сайце – увесці Вашы ўліковыя даныя і праверачны код бяспекі (captcha). Пасля першага паспяховага ўваходу ў сістэму Вам неабходна змяніцьімя карыстальніка, якое ў далейшым будзе выкарыстоўвацца для ўваходу ў Асабісты кабінет. Пры гэтым Ваш першапачатковы пароль, які Вы атрымалі ў лісце пасля падключэння, застанецца нязменным.

Так, ёсць. У тым выпадку, калі Вы не пазначылі даныя электроннай пошты падчас заключэння дагавора на пункце абслугоўвання, Вы можаце звярнуцца на Інфалінію па тэлефоне +375172798-798або па электроннай пошцеinfo@beltoll.by, дзе Вам будзе падключаны Асабісты кабінет і дзе Вы атрымаеце неабходныя ўліковыя даныя.

Доступ у Асабісты кабінет карыстальніка і да ўсёй інфармацыі па спісаннях, папаўненнях і справаздачах у сістэмеBelTollзастаецца дзейсным на працягу 180 дзён пасля закрыцця дагавора. Пасля гэтага перыяду ў Вас не будзе магчымасці доступу да дадзенай інфармацыі, таму рэкамендуем Вам загадзя захаваць усе неабходныя дакументы да заканчэння тэрміну доступу ў Асабісты кабінет.

Для атрымання доступу да Асабістага кабінета Вам трэба атрымаць лагін і пароль. Гэтыя даныя Вам адправяць адразу ж пасля падпісання дагавора на абслугоўванне ў сістэмеBelTollпа электроннай пошце, якую Вы пазначылі ў кантактных даных падчас заключэння дагавора.

У Асабістым кабінеце можна праглядваць інфармацыю па спісаннях і аплатах, а таксама загрузіць і далей раздрукаваць адпаведны дакумент у пэўных фарматах.

my account 01У дадзеным меню можна атрымаць падрабязную і кароткую інфармацыю пра спісанні, колькасць здзейсненых трансакцый па транспартным сродку (ці некалькіх ТС) толькіза бягучы перыяд (месяц). Дакумент фарміруецца ў фарматах PDF, XLS і TXT.

my account 02У дадзеным меню можна атрымаць кароткую інфармацыю пра папаўненні рахунку, спісанні і бягучы астатак балансу (для дагавораў з папярэдняй аплатай) толькіза бягучы перыяд (месяц).Інфармацыя даступная без магчымасці далейшай загрузкі і фарміравання дакумента.

my account 03У дадзеным меню можна атрымаць падрабязную і кароткую дэталізацыюза папярэдні перыяд (месяц). Дакументы фарміруюцца аўтаматычна на працягу першага тыдня пасля пачатку новага перыяду (месяца). Фармат дакумента толькі PDF, змяшчае факсімільную пячатку ўладальніка сістэмы – ДУ «Белаўтастрада».

У Асабістым кабінеце Карыстальнік можа:

  • праверыць інфармацыю па дагаворы (рахункі, дагаворы);
  • загрузіць дэталізацыю спісанняў за праезд і здзейсненых аплат;
  • праверыцьпарушэнні;
  • праверыць тэрмін сапраўднасці права на вяртанне залогавага кошту УЭА;
  • стварыць заяўку на ліквідацыю няспраўнасці іпраглядваць стан створаных заявак.